Minik-mucizem Oğlum 5 yaşında. Boynunun sağında solunda çok sayıda irili ufaklı lenf bezleri var 2 yaşından beri. Çok doktora gittim. Hep normal dediler. Son gittiğimiz doktor “Bir çocukta lenf bezi şiş demek; çocuğun kolu var, bacağı var.” demek gibi bir şey dedi. Benim de hep aklım oradaydı. Doktor bana kızdı. Çocuğa yüklediğin stresin farkında değilsin, dedi. Artık takip etmiyorum. Doktorumuz Prof. Dr. Erdem Eren. İzmir’de kendisi.