sarmaliklahana bu arada inan bana panik yapma hiç korktuğumuz gibi geçmiyor çocuklar daha rahat yemeye başlayınca iyiki diceksin benimde kızım 3 buçuk yaşında toplam 12 dişe yakın yapıldı bir buçuk saat falan sürdü, sabah gittiğimizde damar yolu için geldiler uysal olduğu için sakinleştirici vermeden açtılar kızım ağlamadı daha sonrasında ameliyat elbisesini giydirdik ameliayata indirdiler ben tabi kızıma sürekli hemen gidip gelceksin annecm burda bekliyoruz çok güzel dişlerin olcak vs diye konuştum oda ameliyata girince bizssiz kalınca ağlamamış kuzum, sonra anesteziyi vermişler hemen uyumuş zaten daha sonra ilk odaya getirdiklerinde biraz anestezi etkisinden ağlayıp huysuz oluyor 3 saat bişey yedirtmediler sonra çorba getirdiler biraz içti 3 saat sonunda eve geldik ve içeri girer girmez babasıyla boyama vs yaptılar hemen yine çorba vs yedirdim o gün çok sert şeyler vermedim hatta bir kaç gün daha yumuşak şeyler vercektim ama sabah bi baktım kızım çerez yiyo katur kütür anne acımıyor artk dişlerim yiyorum dedi🫠 arka dişlerimizde çelik krom olmuştu dolgu, önceden arka çiğneme dişleride çürüktü rahatça çiğneyemiyodu sert şeyleri bir hafta sonra kontrole gittik bu süreçte antibiyotik kullandık ağızda enfeksiyon gelişmesin diye kontrolde doktorumuz herşey gayet iyi dedi sene de bir diş muayenesinde geçsin yinede dedi çürük başlngıcı vs olursa diğer dişlerde ilerlemesin diye öyle yani zaten süt dişlerde kök olmuyo o yüzden de ağrı vs yapmıyor için rahat olsun işlemden sonra bile o gece mışıl mışıl uyudu hiç ağrı kesici vs vermedim gerek duymadık