smileanne yoo çok basit , bizimki daha doktor ben takıp göstereyim dedi arkasından hemen kendi çıkarıp taktı .çok kolay adapte oluyor ve çocuklar seviyor kendilerine karşı özgüveni de oluşuyor.bize sert birşeyler ısıramaz demişti elma gibi.ama biz sorun yaşamadık sadece sakız çiğnerken yapışıyor onu da zaten baştan kendisi çıkarıyor alıştıkça .ama doktorda ölçü alınırken hamurla ölçü alıyorlar ve ilk etapta onu yaptırmak istemedi canını acıtan birşey yoktu fakat korktu hatta eşim ağlamaya başlayınca yaptırmayalım dedi .ama ben ağlasın sonra çoo mutlu olacqk dedim ki çok çook mutlu oldu