Sermec27 Bir tanıdığımız bebeğinin üstüne kaynar su döküldü baya ve çocuk baya yandı, o gün kadın şey demişti “ tamam canı içinde ya en azindan” . Okuyunca aklıma bu geldi. Evet tabiki hepimiz evlatlarımız her açıdan iyi olsun isteriz ama varsın gözlük kullansin ömür boyu veya daha minyon olsun. Yani illa bir şey olacaksa da bunlar olsun bence. Allah beterinden korusun inşallah. Kendinizi suçlamayın lutfen