Sermec27 doktor normal diyorsa kendinizi boşuna üzmeyin. Kilo alımı da genetik olabiliyor. Siz veya eşiniz bebekken zayifsaniz size çekmiştir diş dönemi, atak haftaları, hastalıklar kilo verdiriyor malesef. Siz pozitif olmaya çalışın herşey yoluna girer inşallah ❤️