Nurci Burda okuyunca ben de siz gibi acaba bize söylenmedimi dedim doktoruma sordum nöroloji, kardiyoloji vs. takip gerekiyor mu diye. 32 hafta ve öncesinde doğanları takip ediyoruz bu takipler kaçıncı hafta doğduğu ile de alakalı demişti. Zaten hastanede mutlaka beyin ultrason yapılıyor sorun olsa ekstra yönlendirirler. Üniversitesi hastanesi takipliyiz.