ahlasmomm_ Çok fark yoktu bence. Camilia nın bir kutusunda 30 flakon var. Biz onu çok diş sıkıntısı çekiyor diye düşündüğümüzde veriyorduk. Amerikadan da alınca öyls kutu kutu alamadık. Toplamda üç kutu kullanmışızdır. Tadını da seviyordu. Osanit i ise diş dönemlerinde özellikle yatarken dil altına iki tane koyuyorduk. Bulabilirseniz camilia yı da deneyebilirsiniz. Kolay gelsin🌸