ahlasmomm_ ben kullandım, aldığımda bebeğim 13 aylıktı kesici ve köpek dişleri çıkarken çok yardımcı oldu bize. Gece uykuya geçmeden damlatıyordum ben ama çok sancılı günlerde gündüz de kullandım bir kaç defa. Hatta elimde az miktarda kaldı son azı dişlerde onlar da biter.