bsraa1453 ama bebeği çıplak gezdirmiyoruz sonuçta ben 22 derece evde bir zıbın bir alt birde ince pamuklu tulum giydiriyorum göğsü sırtı sıcak olduğu için fazlasını giydirmiyorum bebeğim ilk doğduğu zaman bende çok kalın giydirip evi 24 derece yapıyordum bebeğim hastalandı doktor bebeği sıcak hasta eder soğuktan bebek hastalanmaz dedi isilik felan da olmuştu zaten ondan sonra daha da kalın giydirmedim evin derecesini de düşürdüm bebeğim daha rahat uyuyor serin yerde