Lavinia_- bsraa1453 iki sebep olabilir ya atopik ya da süt alerjisi benim bebeğimin ki de aynı bu olmuştu çok kötüye gitti bir kaç gün içinde bepanthol sensiderm kullandım öyle geçmişti
momas bsraa1453 çok kalın mı giydirdiniz ya da ev sıcak mı? Oğlum da da olmuştu isilikti bizim ki hava yazdı ama bütün yüzü yara gibiydi sonra azalarak geçti
linosko1 bsraa1453 yenidogan aknesi bu zamanla gecer eviniz sicak ise kalin giydirmeyin rahat etsin bebis
birdemlikcay Bunlar bebek aknesine benziyor benim bebeğimde de vardı hemde bir sürü şimdi 4 aylık hiçbir şey kalmadı.
Lavinia_- bsraa1453 25 derecelik evde bebeğin üzerinde sadece kısa kollu zıbın olmalı isilik olabilir eviniz çok sıcak
Lilysa bsraa1453 25 derece biraz yüksek gibi 22 23 derece ideal demişti doktorumuz. 25 derece için üstü de kalın gibi duruyor.
birdemlikcay bsraa1453 Yanlış hatırlamıyorsam 2 haftalıkken başladı. Eskiler bebek aknesinin iyi bir şey olduğunu, sütün yağlı olup bebeğe yaradığını söylerlermiş. Sonradan kendiliğinden geçti zaten.
melike_cinar Süt alerjisi olabilir bı alerji bölümüne göstermenizi tavsiye ederim benim bebeğimin de oldu ama oncecocuk doktorundan alerji bokumunuzu açmasını istemelisiniz
bsraa1453 melike_cinar allerji için olması gereken diğer belirtiler yok bu yüzden allerji olmadığını düşünmek istiyorum 😐
Lavinia_- bsraa1453 seni çok iyi anlıyorum bebeğim 4 buçuk aylık bende ilk zamanlar 23 derecelik evde deli hibi giydirip birde kundak yapıyordum benimde ilk bebeğim ama sonra yavaş yavaş kendimi dizginledim eğer göğsü ve sırtı soğuk değilse giydirmedim
melike_cinar bsraa1453 benimkinde de yoktu ama kan tahlilinde çıktı alerjisi. İnşallah alerji değildir tabi
belizderen bsraa1453 ben temmuzda doğum yaptım kızımdada vardı bu şekilde sıcaktan bide çok öpüyorsanız öpmeden de durulmuyo tabi orası ayrı😂😂 mustela nın soothıng moısturızıng diye kremi var hassas ciltler için onu sürdüm yavaş yavaş geçti tabi biraz da kalın giydirmeyin evin ısısı iyiyse
KaranimEgem Buna isilik derler ön süt alan bebeklerde olur göğüslerin tamamen boşalana kadar emzirdiğine emin misin
ymrrrr bsraa1453 isilik gibi de sanki çok mu kalın giydiriyorsun acaba canım benim bebeğim dede olmuştu