ozgzturk oylesinebiri__ süt ürünlerine alerjisi olanlar için ayrı mamalar var onları kullanmayı denedinizmi
oylesinebiri__ ozgzturk yok denemedim doktora götürdüm verdi bugün süt ürünlerine alerjisi var diye düşünüyorum
oylesinebiri__ AlpSol devlete göturmedim özele götürdüm doktor diyet be alerji maması verdi 10 gün sonra belli olacak alerji olup olmadığı
AlpSol oylesinebiri__ anladım Bizde doktor test yapalım demişti ve testte çıktı süt ve yumurta alerjimiz
oylesinebiri__ AlpSol bizim ki eğer alerjisi olduğunu iyice anlarsak test yaparız dedi şimdilik bana diyet onada mama verdi bakicaz duruma göre
ozipek oylesinebiri__ allaaah allah alerji var mı yok mu bilmeden niye hemen yapmış ki bunu? Bebeğiniz 3 aylık üstü ise mutlaka test yaptırın bence
oylesinebiri__ ozipek 10 boyunca içicek dedi sonra geçmezse test yapılacak 3 aylık değil bebeğim 6 aylık test yaptırıcam tabikide
ilknarrr ozipek bende yaptiricam bebeğime cuma günü şehir hastanesinde sivri bir şey dediğiniz şırınga gibi mi yani deliyor mu deriyi ?yoksa sürüyor mu sadece