Bebeğim doğduğundan beri yüzünü kaşiyor sadece yüzünde var kaşıntı doktor egzama dedi kortizonlu krem verdi ama hiç egzamaya benzemiyor alerji gibi yoğurt verdiğimde ben süt ve süt ürünleri yediğimde kendini parçalıyor mama da içiyor alerji testi sadece yüzü olduğu için yapar mi doktor vücudunda bişey yok deliricem yüzünü kaşımaktan kanatıyor