cLearQueen geçen ay benim de başıma geldi orta parmağının etini de kesmişim azıcık, uyanıktı tırnağı kırılmıştı gözüne batırmasın diye sadece orayı keseyim derken etini de kestim istemeden, kıyameti kopardı durup durup iç çeke çeke ağladı, o bağırdıkça canımdan can gitti ,iyileşmesi 4-5 gün sürdü iyileşmesi aşırıı vicdan azabı çektim durup durup kendime kızdım kendimi sorguladım, annelik boyle bir şey galiba, ama sonradan geçiyor vicdan azabı üzülme🥲😬