cLearQueen Tırnaklarını keserken serce parmakla yanındakini dibinden kesmisim biraz da etini kesmisim heralde, kanadı ilk defa… biraz ağladı cok degil ama… kız uyudu ben hâlâ bakıp bakıp üzülüyorum… bisey olur mu başına gelen var mı…
_YanakReisinAnnesii cLearQueen 1 defa başımıza geldi 3 aylık falandı sanırım ama eşim yapmıştı ben mamasını verirken 🥲sonra ikimiz de kahrolduk tabi ama birşey olmadı ertesi güne geçti kızarıklığı falan,birşey olmaz korkmayın.
cLearQueen usenmedimyaptimbirvelet bilmem internette mikrop kapar enfeksiyon vucuda yayılir falan bissuru şey yazıyo aman ya bıktım kendimden annelik bitmeyen sorgulama bitmeyen vicdan azabı
didoece cLearQueen bende bir kez etini kestim iki aylık falandı heralde kanada da cidden enfeksiyon kaptı ama minicik bir yer. Batikon ve fucidin sürdüm 3-4 güne geçti. Eline eldiven geçirdim her krem sürdüğümde tabi
ceylanay Aynısını ilk tırnak kesimin del yaşadım korkma bişey olmuyor bnde çok üzülmüştüm Ama törpülu olanlar çok iyiymiş suan onlardan kullanıyorum
ellerimt0mbikt0mbik cLearQueen Şu an icimizden gecen bir erkek çocuğu.Üzme kendini lütfen , oluyor bazen öyle şeyler .❤️
cLearQueen pogacayanaginannesi yaaa egzamaları var kasıyo daha kotu oluyo yüzü gözü çizik mecbur kestim bide eli kolu hic durmaz uykudayken kesemem hemen uyanır. Cok üzüldüm ağladım ama napayım 😔😔
pogacayanaginannesi cLearQueen kendini çok üzme insanlık hali böyle şeyler tabiki olacak 🫶🏻 bende aynı sorundan muzdaribim yüzü mutlaka cizikli oluyor kesmeye de korkuyorum çok hareketli çünkü eldiven takıyorum elini ağzına götüremiyor karmakarışık bir durumdayız 🥺
cLearQueen pogacayanaginannesi yüzunü cizmesi de iyi degil eldiven hele hic iyi degil tirnak kesmek de iyi degil valla çıkmaz yaaa…
talhamamy cLearQueen bişey olmaz ya korkmayın yapmayan çok azdır bilerek olmadı hoş bende yapmıştım iyileşti aylar geçti üstünden💗
cLearQueen talhamamy Lilysa amansallagitsin sevimliidostlarr denizalismom hatceninblog Bihterrr Cevaplar icin tesekkurler guzel anneler