10 yıllık ehliyetim olmasına rağmen araba sürmeyi denemedim korktum.esimin işi gereği zqten heryere goturuyordu hep yanımızdaydi gerek duymadım belkide…sonra çocuklar oldukça zorlaştı ve kendime bazı hedefler koydum..araba kullanma …yüzme…kilo verme…hepsini başardım şükür…tabi kilo konusu ben verdim hamilelilerimde hep aldım.simdi tekrar vermem lazım ve inanıyorum başarabilirim…bunları motivasyon olsun diye yazıyorum önce kendimize güvenelim.istwyeljm dua edelim olacak inşallah gözüyle bakalim olacak inşallah…