Naciyeylmz inanın hiç korkmauın. Bir kadının en büyük özgürlüğü bir mesleği iki de araba kullanması bence. Ben de korkardım. Daha sonra kendime özel hoca tuttum çok da değil inanın 2-3 derste halloldu. Şöyle evet heyecan, stres oluyor hocamız bana söylediği şey unutmuyorum sürekli sür, hep pratik yap ki unutma diye:) öyle de oldu araba boş kaldıkça sürdüm. Ve sonra her yere canım kendim nasıl isterse öyle gittim geldim. Şimdiden bol şans başarılar 🌸🙏