ahlasmomm_ 3 ay bizde çok çektik hatta 4 ay. Destek konusuna gelirsek de kayınvalidemle altlı üstlü oturuyoruz 4 ay bende yattı Allah razı olsun ondan. Gün içerisinde hep aşağıdayım hala kahvaltı akşam yemeğini aşağıda yeriz. Kendi annem de çalışıyor ama hafta sonları anneme gideriz. Hiç yanlız kalmadım. Zaten böyle bi bebekle yalnız kalsam şimdiye kafayı yemiştim. Dediğinizde haklısınız galiba. Çünkü biz huysuz durmaz etmez diye hiç bi yere götürmedik hep evde durduk ama şu an 5 ay 23 günlük ve bazen bi yerlere gittiğimizde uykusu gelmesi dışında baya mutlu oluyor uykusu gelince huysuzluk ediyor. Yatamıyor çünkü bebek arabasında. Bana da değişecek diyorlar hatta böyle bebekler daha uslu olur diyorlar inanmak istiyorum 🥰