Bebeğim 5 ay 20 günlük. Doğduğunun 33. günü kolik olduğunu öğrendik. O ataklar çığlıklar üç buçuk dört ayda bitti. Ama o zamandan beri aşırı huysuz bildiğiniz gibi değil hiç bişeyden memnun olmuyor. Bu durumu yaşayan var mı koliklikten kalma bişey mi bu geçiyor mu? Çok zor çok yoran bi bebek yıprandım artık