ArasS535 Prince öncelikle teşekkür ederim haber verdiğin için. Hakkında hayırlısi olmuş ozman bende daha olmadım ozman bende adetimi bekliyorum😊
Prince ArasS535 rica ederim sizinde hakkınızda hayırlısı olsun inşallah bende haber bekliyorum o zaman 😊
ArasS535 Prince canım benim test yaptım çıkmadı yani negatif ama adetde olmadım olsamda bi rahat etsem ya
Sad3c3mm ArasS535 bende dün aynı buna brnzer bi başlık açtım ama ilgi görmedi neysr benimde 10 gün gecilti 6.günde test yaptım negatif cıktı ama kan verip baktırmays korkuyorum siz test yaptınız mı
ArasS535 Sad3c3mm Hayır yapmadım eşime soledim normaldir dio illaki olurum yaa ne bilim olsamda rahat etsem 😊
Sad3c3mm ArasS535 valla inşallah normaldir o kadar dikkat edip hamile kalırsak kötü olur bebeklerde küçük
Prince ArasS535 ya canım olsun bir nebze rahatlamıştırsın strestende rahatla biraz kafana takma olacaktır inşallah 🙏☺️