ArasS535 paylaşmak istedim sizinle 😊artık dayanamıyordum stresten ağlıyordum eşim gitti nöbetçi eczane bulup test almaya gitti bende o gittiğinde lavaboya gittim hafif renkte kan vardı ama yinede eşime haber vermedim düşük olabilir diye sonra testi yaptım tek çizgi silik öbür çizgi çıkmadı böylece bu tereddütten kurtulmuş oldum rabbim olmayanlara nasip etsin isteyenlere versin inşallah benim için zor bir süreçti oyüzden korkuyordum tekrar o sürece girmekten Allah gönlümüze göre versin inşallah 😊😊