LezizeNine canim yorumlarda yaziyiyolarki o ormanda hic iyi adamlar olmiyormus korkulu yermiş nasil orda sağ kalmış yani .sag kalsa bile o kiza piskolojik olarak destek lazim bide yillarca gozunde korkuyu gorduk . yazık kiza allah yardımcısı olsun .inna bende kiz buyutuyorum bazen kendime diyorum ki bebgimr kötülük yapipda bu dunyaya getirmişim .hic iyiye gitmiyor dunya 🤦