Elvinemine Oncelikle ben yabanciyim azeriyim .amma bu sizin televizyonlarda tum sosyal medya platformlarinda karsima çıktı bu gün .allah acil şifalar versin inşallah .da kizlar bu kiz neden o ofmana gitmis olay ne ne kadar bakdimsa anlayamadim
LaraCroftTombRaider Elvinemine Yine amaçları gündem meşgul etmek. Ne olduğunu tam yazsalar biz de anlayacağız Ne işi varmış, nasıl kaybolmuş doğru düzgün açıklayan yok
hermione_granger Elvinemine kız sahurda eşiyle tartışmış ayrıca iş yerindede mobinge maruz kalmış zorla istifa kâğıdı imzalatılmış snra bu kız evden cıkıyo ormana gidiyo ama devamlı gidiyormuş birde peyzaj mimarı orman bilmem neyi okumuş ormana çok hakimmiş kahve falı tarot hacemat yapıyormuş
Elvinemine Yorumda biri yazmışki kahve falinda cinler falan o ormana davet ediyor .aksam aksamcok korktum ya .gercekden boyle olay varmi sizin kahvelerde?
LadyGaddar Elvinemine varmi sizin kahvelerde? Ztn Bi olayida cine büyüye baglamasalar şaşarım 🤦🏼♀️ Yok cnm ya bekliyorlar kadın kendine gelince noldugunu anlatır Psikoloji insana hersey yaptırır anlatınca anlarız
Elvinemine LaraCroftTombRaider ya cok haklisin canim . Bizim ulkede gundem konusu oluyor artik .bi zamnalar kafasi kesilen kiz vardi ya surlardan ayilan .ayy o ruyalarima bile giriyordu .hem kolik bebegim vardi hemde bu rüyalarla ugrasiyordum 🥴
huda1903 LaraCroftTombRaider valla bugün merakından Müge anlıyı izlemiştim orda gördüğüm kadarıyla eşi ile biraz arası limoniymiş iş yerindede mobinge maruz kalmış pazar günü eşine hava almaya gidicem diyo başka bir gezi bahçesine gidecek diye biliyorlar Belgrad ormanına gidiyo oraya gittiğinide arkadaşına söylüyo ulaşamayınca kadına telefon sinyalinden en son orda olduğu görülüyo sonra orda arama çalışması başlatıldı bu sabah bulunmuş ama baya üşümüş ani sıcak soğuk derken yoğun bakıma kaldırılmış kalbi durmuş falan kadın kendine gelip açıklama yapmadı daha sanırım
LaraCroftTombRaider Elvinemine Evet kesinlikle o beni de etkiledi. Artık haber görmek istemiyorum direkt geçiyorum malum ülkemizde hiç mutlu şeyler göremediğimiz için en iyisi hiç haber izlememek insanlar artık birbirinden nefret ediyor, kimsenin kimseye güveni kalmadı 😒
Elvinemine LaraCroftTombRaider evet canim ya .iki ulke icinde cok uzgunuz .bu ulkelerin boyle insanlari olmamali amma dunya bozuluyor .bizimkileride etkiliyor .
LaraCroftTombRaider huda1903 İnşallah vefat etmez tabi hayırlısı ama ilk kez bi kadın kayboldu da bulundu diye sevinirken vefat ederse üzücü bi durum olur
LezizeNine huda1903 4 gün boyunca ne yiyip içmiş nasıl o hale gelmiş çok merak ediyorum ya baygın düşmüş acaba çok yürümekten mi yoksa gerçekten başına bişey mi geldi üstü başı kaybolmaya göre yine derli topluydu biraz sadece saçı başı dağılmış elbiseleri yerli yerinde
huda1903 LaraCroftTombRaider inşAllah kötü haber beklerken bulunması güzel oldu ama ne yaşadı neden evine gitmedi çok merak ediyorum
Elvinemine LezizeNine canim yorumlarda yaziyiyolarki o ormanda hic iyi adamlar olmiyormus korkulu yermiş nasil orda sağ kalmış yani .sag kalsa bile o kiza piskolojik olarak destek lazim bide yillarca gozunde korkuyu gorduk . yazık kiza allah yardımcısı olsun .inna bende kiz buyutuyorum bazen kendime diyorum ki bebgimr kötülük yapipda bu dunyaya getirmişim .hic iyiye gitmiyor dunya 🤦