Mnli Deletedmom_215 güral premier tekirovaya gidiyoruz biz yazın ama sezon dışı nasıldır bilmiyorum bir bakın
defnevedoruk tospikannesi_ ağzını yokladım passolig kartı varmış, sadece ona alacağım içinde bana gerek yok hiç gidemem😂 çok teşekkür ederim çaktırmadan onun hesabını kendi telefonumda açıp almalıyım o zaman
tospikannesi_ defnevedoruk evet öyle yapmalısın da birde passolig kartına bak aktif mi diye değilse yenilenmesi lazm ki giderilsin yoksa geçersiz olur
1tosbikinannesiyim Deletedmom_215 gelmiyor valla tüm bayramlarda seyranlarda gezmeye alışmış biri olarak( akrabam genelde istanbulda değil ) evleneli bu misafir ağırlama olayı bana tuhaf geliyor hadi 1-2 gün okey de yani bilmiyorum bayram bu işin neresinde 😂
Deletedmom_215 kayipbaliknemo az önce yine aynı yere rezervasyon yaptırdık🥹 kirman leodikya🩷 çok çok güzel bir otel🌸
kayipbaliknemo Deletedmom_215 teşekkür ederim ben size liberty likyayı öneririm mükemmel bir otel 🌺 çocuk cenneti olarak geçiyor zaten