mortosba yok çok normal bizimki de altını değiştirirken bacaklarını kastığında falan tamamen içine çöküyor.. önemli olan yapışmaması siz zaten yapılması gereken her şeyi yapıyorsunuz benim yeğenimin içine tamamen çökmüş hali vardı hep hiç dikkat etmemişler doktoru da anlatmamış kilolu bebekti yapışmış ve hiç pipi yoktu 1 yaşında doktoru açtı