momiss tombiş bebeklerde çok sık görülüyormuş.. 2 hafta sadece doktorun verdiği kremi kullandık 2 hafta sonra kontrole gittik ve artık iyileştiğini her banyoda pipiyi sıyırıp şampuanla orayı yıkamamızı söyledi.. çünkü içeride pislik birikiyor yapışır ve yapışırsa 1 yaşında ağlatarak açarım dedi.. abimin oğlunun yapıştı doktoru onlara yıkaması gerektiğini söylememiş ve hiç sıyırmadıkları için yapıştı 1 yaşında ağlatarak açtı yeniden sünnet olmuş gibiydi 1 hafta hep mız mızlandı