obobok her gün yine de deniyorum. Asla pes etmiyorum normal kahvaltı hazırlayıp önüne koyuyorum ben de onunla birlikte yiyorum teşvik olsun diye ama aylardır ne yapsam yediremiyorum. Yemeyince bahsettiğim bisküvisi mamayi ya da çorbayı hazırlıyorum çünkü mecburum persentil tablosunun alt sınırlarında geziyor vitaminsizlikten çok kolay hasta oluyor