Selam canım anneler. Oğlum 16 aylik olacak yakında ama kahvaltı asla yemiyor. Ya corba iciyor ya da bisküvili mama yiyor. Ben de vitamin alsın diye içine avokado ceviz tahin labne yumurta sarısı yulaf falan da ekliyorum. Ama normal peynir zeytin yumurta domates salata yesin istiyorum. Daha ufakken yiyordu çok güzel kahvaltı tabağı hazırlıyordum bitirmese de yiyordu. Simdi ben verirsem asla ağzını açmıyor kendi yesin diye versem minciklayip minciklayip atıyor ağzına götürdüğünü de tükürüyor. Meyveyi de aynı şekilde. Önceden eline yaban mersini ahududu üzüm mandalina vs ne varsa verirdim güzel güzel yerdi. Simdi sadece oynuyor ve tükürüyor. Asla yutmuyor. Yemediği için de vitaminlerinden geri kalmasın diye bahsettiğim gibi bisküvisi mamanin içine koyuyorum ama bu sefer de oyle alışıyor hepten hiç normal yemeye geçmeyecekmiş gibi geliyor. Kısır döngüye girdim resmen