nurellaa3 Günün ilk saatleri , uyanıyor öğlene kadar ağlamıyor sonra yavaş yavaş sıkılmaya başlayınca başlıyor huysuzluk 😑
UrbanMom emosss__ bazı 3 yaş anneleri de şikayet ediyor sonra okul sonra ergenlik derken evlenince rahatlarız 😂
emosss__ UrbanMom ay evlenince daha zor benim çevremdeki 3yaş anneleri çok rahat tabi ikinciyi yapmayanlar 😂
ebrusssen UrbanMom daha 3 aylık o yüzden yoksa büyük kızım güneş doğdu herkes uyansın diye bağırarak kalkıyor 😂😂
forumgurmesi Uykudan uyandığı halleri, o kadar pofuduk o kadar tatlı oluyor ki. Seni seviyorum annecim diyip duruyor.🌸
Birdunyabircennetannesi UrbanMom Anneeee seni çok seviyorum sen çok güzelsin dediği anda bitiyorum Ama 3 yaş sendromu tavan 😅
UrbanMom Birdunyabircennetannesi emosss__ Bakın 3 yaş sendromu denilmiş demek ki pek rahat degilmis yine umitlenmeyelim 😂
emosss__ UrbanMom yok ben ümitleneyim 1 yaş beni deli eder o zaman 😂😂😂 daha 2 yaş sendromu başlayacak 6 7 ay sonra hayırr hazır değilim 😂😂