Ben kesinlikle uyudugu zamanı seviyorum. Ne yaramazlık bitiyor ne mizmizlik. Doğdu kolikti, meme reddi, sürekli kucak, ağlama hali derken tam kurtuldum dedim ataklar başladı o bitti diş başladı şimdi çoğu dişi çıktı sanırım bu seferde 2 yaş sendromu başladı vallahi yaşlandım. 30 yasima doğru anne olmak mı hatam bilmiyorum. İyi ki var ama Allah affetsin uyuduğu anı çok seviyorum baş ağrım hafifliyor 😑