Sadekahve_ cahillesohbetikestim çooook aşırı memnunuz zaten hayalimiz burasıydı ☺️ Biz doğuya gitmeden önce de eşim Fethiye’de görev yapıyordu evlendik doğuya gittik sonra geri dönmüş olduk 😇 Bence Muğla Türkiye’de yaşanılabilecek en güzel illerden bir tanesi. Hem insan hem coğrafya olarak ben çok seviyorum 😇
cahillesohbetikestim Sadekahve_ benimde eşim Aydınlı Muğla da çok akrabası var. Gezmeye de bir kaç defa geldik Muğla, Ortaca, Fethiye, Marmaris hepsini çok sevdim. Ben de eşim de istiyor aslında bakalım şu doğuyu bir halledelim de inşallah dönüşümüzü sonra düşünürüz 😊🤣
Sadekahve_ cahillesohbetikestim aa ne güzel bildiğiniz yerlermiş hem ☺️ Hakkınızda hayırlısı olsun İnsallah su gibi gelsin geçsin yıllar 🌸