nerdenaldinbuaklinerden Biz 11 yıl yaşadık Çanakkale’de. Üniversiteyi orada okuduk, üzerine eşim de oraya atandı ben orada yaşadığım için. Çok çok güzel bir şehir. Küçük bir şehir olduğundan her yere ulaşım rahat. İstediğin an deniz havası almak kolay. Plajları muhteşem olmasa da iş görür. Ama Bozcaada, Gökçeada, Assos’a giderseniz çok çok güzel tabi. Doğal güzellik olarak kazdağlarında ayazma mesire alanı da muhteşem. Ama acayip rüzgarlı bir şehir. Özel hastane bir tane vardı o da kapandı ya da kapanmak üzere. Devlet hastanesi ve üniversite hastanesi var. Özel klinikler bolca var, iyi doktorlar da var. Kreşler de her yerde var. Ama çok pahalı bir şehir. Bir de insandan çok hayvanlara değer veren bir halkı var. Hayvanlar bizim için de kıymetli ama onlarınki bazen karşı tarafa zarar verir cinsten birazcık.
Eşim siber şubede. Çalışma arkadaşlarından memnundu, ailecek de görüşürdük arada. Görev açısından da bazen rahatsız olduğumuz şeyler olsa da abartılı bir durum olmuyordu.
Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz, aklıma başka bir şey gelmedi şu an.