Friends çok geçmiş olsun.Oğlum 29 aylık,3 aydır gripliyiz bizde.Evde olduğu halde, gelen gidenden aldık gribi biz. Ama 3 ayda 3 defa grip olmak,ilk gribimiz 40 gün sürdü nerdeyse.Sonra tekrarlayıp durdu.Bende bugün kontrole götürdüm.Normalde kilo alımı gayet iyi ilerliyordu ama kilo almamış,tabi ki grip oldugu zamanlar iştah sıfır oluyor,mesela 10 gündür kahvaltı da yapmıyor.ishal,kusma iştahsızlık,bize de vitamin verdi doktor.Ateşi çok çıktı mesela ben bı zibinla yatırdım onu,sürekli kontrol ettim.Geçmiyor hastalıklar maalesef.
Rabbim bütün bebeklere şifalar versin inşaALLAH 🤲🏻