deniz_9555 Hım ü benimde kızım yeni doğduğu zamanda pişik vardı hiç bi pişik kremi geçirmedi çocuk doktoru bunu yazdı ama şöyle kullan falan demedi , sadece 5 gün trovazol bitene kadar hmazing demişti . Bende bi trovazol bide diğerinden sürüyordum ayrı ayrı