1 yaşında bebeğim bugün kaka yapmış altını bir açtım alerji gibi bir iki yerinde de dairesel şekilde pişik olmuş. Hemen temizleyip yıkadım poposunu. Sonra weleda pişik kremi kullanıyoruz hafif kızarıklık olduğunda da sürüyorum hemen, ondan sürdüm. Diğer bez değişimine kadar hepsi gitmişti.