gizem140 bakın onzaman en iyi siz beni anlarsınız elhamdulillah çok şükür diyorum en azından seçici de olsa bazı şeyleri kabul ettiriyorum oyalayarak farklı hikaye masallar anlatarak çk şükür yorulsam sa yıpransam da yedirmeye devam ediyorum serbest bırakmak benim bünyeme ters zateb diyorum illa yiyecekler kendileri az buz ama ömrüm boyunca ben yedirmeyecem, işte şu yaşda kendi yesin diyorlar bende istiyorum en büyük hayalim am yemiyor işte , et yedirmek için kemiğini dondurma hadi dondurma gibi yiyelim diyprum olsun ben şükür ediyorum Allah sakinlik versin bana da dua ediyorum ister istemez sinirleniyorum bazen , siz de çaresiz kalmışsınız ne yapacaksınız işte 😌genede hamd olsun