Melekhnm yemeyen çocuk gerçekten ne yaparsan yap yemiyor. Ben ne kadar yediğine hiç takılmıyorum,seçici beslenmesine çok takılıyorum. Beni bunaltan konu bu malesef,ama elimden geleni de yaptım bu zamana kadar yapabileceğim birşey kalmadı. Çaldığım kapılar büyüyünce yer bekle demekten başka bir yol sunmadılar bende dediklerini yapıyorum bakalım bekliyorum. Umarım herşeyin tadına baktığı günleri görürüm 🫠