Thesra LinaSelin Evet bazı bebeklere kabızlık yapıyor benim kızıma da yapmıştı daha sonra doktoruyla görüşerek damlayı değiştirip özel aldık
Gulhanb babyandmoms doktorumuz newvit önerdi onu kullanıyorum yeni başladık bi hafta oldu sağlık ocağının verdiğini kullanıyordu haftada bir kaka yapmaya başladı bakalım bunda günlük yapmaya başlar umarım henüz fark olmadı
babyandmoms Emelss- maddi durumunuz varsa özel almanızı tavsiye ederim içeriği de sağlıkocagının verdikleri paraben var doğal değil
Selvaelyennn LinaSelin benim doktorum söyledi. Devit3 vermişti onu kullanma dedi. Pedia d verdi o yapmadı şükür
cepoykusu35 LinaSelin kabızlık yapabilir denmişti ben onu kullanmıyorum bitkisel bir d vitamini aldım onu veriyorum
Balkizim6535 LinaSelin ohh be yanlız değilmişim. Bebeğime ne zaman versem kaka yapamıyo gaz çıkaramıyo hemşireye sorduğumda içinde zeytin yağı var olamaz ver sen dedi. Yine verdim ve yine sancılar kestim vermiyorum. Kime söylesem ne ilgisi var filan diyodu. Bu yüzden eşimle bile tartıştık
Slmnese HilalKaan araştırdığım kadarıyla sağlık ocağından verilen d vitamini ve kan ilacının içlerinde petrol türevler ve koruyucular var. Sizde isterseniz araştırabilirsiniz. Arkadaş doğru söylüyor. LinaSelin Ben d vitamini olarak ocean kullanıyorum 7 aydır da kullanıyorum hiçbir zararını da görmedim içinde zeytinyağı da var. Kan ilacı olarakta nutrigeni kullanıyorum tavsiye ederim. Bunlar öyle pahalı şeylerde değil devletin verdiklerine göre daha da uzun kullanılıyor.
melisdonmez biroglananasii bizde 3 gun denedik kabus gibiydi,icerik bakimindan da pek iyi seyler okumamistim ve biraktik,bizde wellcare kullaniyoruz cok memnunum,birde biogaia gaz damlasi kullaniyoruz.