LinaSelin Merhaba sağlık ocağından verilen D vitamini bebeğe kabız yapar mı sanki onu kullandığından beri kaka yapmakta zorlanıyor başına gelen veya bilgisi olan var mı
biroglananasii LinaSelin bizde yaptı hatta hayatımızın en kötü gecesini yaşattı o derece hemen kestim. suan wellcare d vitamini kullanıyorum cok memnunum.
mell81 LinaSelin ben kullanmıyorum canım kan ilacını da çünkü sağlık ocağının verdiği vitaminler çocuğumu mahvediyor
uygar48 EmirhanAnnesi bende herhangi bi yan etki görmedim. Sizinkide D3 damlası mı acaba? Bi de sağlık ocakları bir defaya mı mahsus veriyor bu damlayı yoksa her zaman ordan ücretsiz alabiliyor muyuz? Biz daha ilk damladayız da
melisdonmez biroglananasii bizde 3 gun denedik kabus gibiydi,icerik bakimindan da pek iyi seyler okumamistim ve biraktik,bizde wellcare kullaniyoruz cok memnunum,birde biogaia gaz damlasi kullaniyoruz.
ezgizehra bizimde kolik gaz sikintimizi tetikledi sanki bende degistirdim d.colefor fort d vitamini kullaniyorm 1 damla
HilalKaan LinaSelin oceand3 kullan canim 1 damla veriyosun hem cok gidiyo . Hemde hic bir kabizlik etkisini gormedim
Bryumakmutluluk HilalKaan canım benimki fısfıs şeklinde bi fıs kullanıyorum ama bi fıs 3 damlaya eşdeğermiş acaba yanlış mi yapıyorum
babyandmoms LinaSelin ebe bana verirken olumsuzluklarından da bahsetti kabızlık kaka da siyahlık yeşillik bunları yapabilir istersen özel damla kullan dedi su an newvit kullanıyorum memnunum 21₺ ve uzun süre gidiyor 400 damla günde 2 damla olarak veriyorum sağlıkocagının ücretsiz verdikleri ürünlerin içeriğinde de paraben var zararlı yani
HilalKaan babyandmoms zararli olsa verilmez yanlis bilgi verme canim. Alamayanlar napsin sonucta saglik ocagi veriyor. O paraben etki bile edicek kadar yokmus yani zararli degil
Gulhanb babyandmoms nasıl 21tl ya şaka gibi ben 80tl ye aldım hatta 89 Du belki de kazıklandım resmen
12sb babyandmoms 40 günlük bebek kullana bilirmi bunu canım şimdi yorumları okuyunca acaba dedim benim kızımada o damlamı gaz yapıyor
Emelss- babyandmoms gerçekten. Mi🤦🏻♀️ Ya ilk bebeğim pek bir bilgim yok maalesef ben kötü bir etkisini görmedim yada kabızlığı ondndır onu da bilmiyorum bırakmalımıyım yani🤦🏻♀️
HilalKaan Bryumakmutluluk kac aylik bebegin canim hem fisfisi vardi onun hem damlatmasi vardi icinde. Benim kizim 6 aylik 1 damla damlatiyorun aylarina gore degisiyo o
Betulkuzey Bryumakmutluluk yo bir fıs doktorun önerdiği doz zaten ben ocean kullanıyorum günde bir fıs sıkıyorum. Bitmek üzere sağlık ocağı verdi ama bende kararsızdım çünkü oranın verdiği kan ilacı mahvetti oğlumu hemen kestim vitaminine de güvenmiyorum pek. Oceanı doğduğunda almıştık 6 ay oldu yeni bitiyor uzun gidiyor
babyandmoms HilalKaan yanlıs bilgi değil arastırın öğrenin orda calısan ebeler bile kendi cocuklarına özel alıyorlar bana söyleyen ebeninde bebeği var bunu mecburi veriyoruz ama istersen şu sekilde yap diye
Slmnese HilalKaan araştırdığım kadarıyla sağlık ocağından verilen d vitamini ve kan ilacının içlerinde petrol türevler ve koruyucular var. Sizde isterseniz araştırabilirsiniz. Arkadaş doğru söylüyor. LinaSelin Ben d vitamini olarak ocean kullanıyorum 7 aydır da kullanıyorum hiçbir zararını da görmedim içinde zeytinyağı da var. Kan ilacı olarakta nutrigeni kullanıyorum tavsiye ederim. Bunlar öyle pahalı şeylerde değil devletin verdiklerine göre daha da uzun kullanılıyor.
Mucizemsinsenn Bryumakmutluluk 1 fıs 3, damlaya eşit zaten 3 damla verilmesi gerekiyor fazla vermiyorsun bilip bilmeden konuşuyorlar . Herşeyin en iyisini doktorunuz bilir yine de sorun isterseniz ben de günde 1 fıs kullanıyorum ocean d400