betul97_ maybeybi Teşekkür ederimm açıklamanız için🌸🌸 Q serisinde halıyı silmesi iyi olmaz sonuçta çok ıslanmasa bile pislenir
blossoom betul97_ hayır çizmiyor s8 in en iyi özelliği halıyı tanıyıp çekim gücünü arttırıyor ve paspası kaldırıyo
blossoom betul97_ istasyonluya bence hic gerek yok bana çalışan önermemişti kücük kut gibi toz haznesi var her süpürmeden sonra boşaltman 1 dk nı bile almıyor
blossoom betul97_ bütöen varsa kesin allll seni en iyi beb anlarım fkkfglgl evi süpürünce silmeye mecalim kalmıyor bide bebekle çok zor robotu salıyorum bende mutfak falan topluyorum iki üç iş aynı abda bitmiş oluyo
betul97_ maybeybi İyi bari kuzenimde var ne modeli bilmiyorum mobilyaların ayakları, duvar kenarları hep çizik
fatma_6141 betul97_ roborocl Qrevo maxv on numara hem silip hem sürüpüyor paspası tıkayıp kurutuyor halıya gelince tanıyor paspasıda otomatık kaldırıyor
Ococila Bende s7 vardı şimdi s8 e geçtim kesinlikle s serisi çok iyi çünkü halıyı tanıyıp mobu yukarı kaldırıyor s8 ayrıca halıya gelince gücü arttırıyor daha iyi süpürüyor mobilyaları da çizmez çünkü onu algılıyor değse bile zarar verecek şekilde çarpmaz onun gücü ne ki en gazla hafiften dokunup geçiyor