melek1123 elmayı cam rendede rendeliyorum. Yunurta sarısı, biraz un, 1 tatlı kaşığı yoğurt, bir çimdik karbonat ve elmayı karıştırıyorum. Pankek kıvamına gelince zeytinyağında kısık ateşte tavanın kapağını kapatıp pişiriyorum. Yumuşacık oluyor. Aynı karışımı fincanda suda pişirerek de yapabilirsiniz fincanları yağlayıp. Benim bebem konu yumurta olunca bir gün yediğini ertesi gün asla yemiyor o yüzden Allah ne verdiyse deniyorum 😂 Elma yerine diğer meyveleri de kullanabilirsiniz bu arada, muzlu da çok güzel oluyor.