birprens_birprenses yagmur35yy bu aylarda çıkması normal mi ya bana sanki sadece doğumda çıkıyor sonra çıkmıyor gibi geliyor
yagmur35yy birprens_birprenses bilmiyorum canım ama kızımda çıktıysa normal geldi bana şampuan demişler ama ben hep dalin kullanıyorum bikere sürdüm zeytinyağ şimdi gitti
yagmur35yy birprens_birprenses inslah canım geciyo gercekten hatta dün yaptım bugün yok azcikti zaten