birprens_birprenses elizz_momm dün uyguladım yarın tekrar yıkayacam o zaman yine deneyeceğim baya azladi zaten
birprens_birprenses cLearQueen bizim azaldı çok şükür fark ettiğim anada hemen zeytinyağı uygulayıp yıkadım zamanla gider mi acaba kendiliğinden
hakinhakin Zeytinyağı poposunda pişik yaptı diye ben konak için kullanmamıştım. Mustela nin Konak şampuanı ve kremi vardi onu kullandım. Karnonati da kayınvalidem duymuş bir yerden sürülmez dedim surdurmedim. Bir yerlerden duyma bilgi bana güvenli gelmiyo
birprens_birprenses hakinhakin kulaktan duyma bilgiler yenidoğan bir bebeğe tabiki uygulanmaz ama eskiler diretiyor bazen
hakinhakin birprens_birprenses evet onuda anlamıyorum. Mesela kaç yıl.once ki bilgilerle geliyorlar. Şimdi her şey değişmiş. Hala savunuyorlar 😬
birprens_birprenses hakinhakin herkesin bildiği kendine doğru hesabı yapıyorlar sanırım ve konuda böyleler
kubra534_ birprens_birprenses ben hiç tarak bile kullanmadım mustelanin ikili seti var konak kremi ve köpük şampuanı onu alın sadexe dusdan sonra fırçasıyla taragin bisure sonra kendiliğinden gecti bizimde olmuştu sonradan olmusdu
kubra534_ birprens_birprenses tabi zeytinyağında olabilir benim.kziim saçlı doğduğu icn suremedim bebek yagida olur saçı yoksa çok hafif bastirmadan masaj yapabilirsiniz
birprens_birprenses kubra534_ pamuğa damlatıp sürüyorum zeytinyağı ni saçlı bir bebek ama bir şekilde diplerine inmesini sağlıyorum 😊
birprens_birprenses af00 bilmiyordum ama Dalin kullanmıyorum ilk oğlumda kullandım 3 defa falan cildi pul pul oldu bıraktım mustela nin şampuanı ni kullanıyorum ama konak için olanı almadım henüz onu da denemek istiyorum
birprens_birprenses yagmur35yy bu aylarda çıkması normal mi ya bana sanki sadece doğumda çıkıyor sonra çıkmıyor gibi geliyor