Merhaba kızlar benim bebeğimde 7 aylık şuana kadar anne sütü ile beslendi + ek gıda ama kilo alımı düşük olunca mamaya başladık doktor günde 2 kere 120 cc ver dedi veriyorum ama 120 cc bitiremiyor kalıyor 90 cc ye düşürdüm bazen bitiyor bazen kalıyor memeyi bırakmasın diye doktor kaşıkla ver dedi kaşıkla zor olduğu için şırınga ile veriyorum bizim gibi olan varmı hem emzirme hep ek gıda hem mama nasıl yapıyorunuz?