btlbge ben artik avente para vermekten yoruldum bebegim 1 aylik evde 3 biberonu var ayni seriden farkli numaralar. Asiri yavas yani hic yok diyebilirim bebek emiyor emiyor 10 ml anca geliyor sonra uyuyor ac kali0 tekrar kalkiyor hic ml ilerlemiyordu deldim fazla oldu boguldu surekli. Sonra lansinoh aldim evet iyi ama oda dogal tepkili degil yavas akisli deniliyor ama bence orta hizli bebegimij genzine cok kaçıyor korkuyorum tumuyor falan bogulacak saniyorum. 2 numarada kucuk geldi bebegim 1 aylik birde . 3 ya da 4 alacagim 4 cokmu buyuk olur diye dusunuyorum ama genelde 4 kullananlar olmhs