bitboylum ya ek gıdaya gectıgımızde herseyı yıyodu çok sevınmıstım şu sıralar sofrada babası varsa ozlelıkle bagırır yemiceem diye ama sadece bendeyse yer nazı ben harcı herkese gecıyor bunu farketmıs en sevdıgı seylerı bile başkası varken yemıyor cıldırıyorum resmen ya önce onu yedırmeye çalışıyorum böyle erken yedırırsem yıyo konuşarak yedırebiliyorum bi sekılde dıger türlü çok zor oluyor amin Allah yardımcımız olsun