gizematadeniz yeni_anne__ 6 ayliğiz. Eldiven kullanmadik hic ama hala bere takarız uyurken gozunun ustune kadar cekmeye alisti bereyi. Disariya da hic beresiz cikmadi keli üşür dedim 😂😂
aynenncnmmm yeni_anne__ Ağustos doğumluydu eldiven hiç kullanmadım şapkayı 1 haftadan sonra kendi durutmuyordu. Dışarı çıkarırken takıyordum onuda kafasını ileri geri yapa yapa geri çıkarıyordu.