yeni_anne__ Ağustosta doğdu bir ay pek takmadım sonra havalar soğudu 3.aylik olana kadar taktım sonra kendi de artık sıkılıyordu bıraktım,eldiveni ara ara tırnağı uzunsa kesemediysem taktım,ben eldiven takmayı sevmiyorum herşeyi elleriyle keşfediyor çünkü