_serap_ benim bebeğim doğdu ve sarılık oldu. Hem anne sütü hem mama şeklinde ilerledik. Hem emzirdim hem sağdım. Emzirmek gibi olmasa da sağım yapmak da faydalı lütfen yanlış bilgileri dinlemeyin. Yaşadım deneyimledim. Burada önemli olan sağımı ne zaman yaptığınızdır. Emzirdikten sonra sağım yapıp göğsü tam boşaltırsanız sütünüz bir öncekine göre daha çok gelecektir sadece dediğimi yapın anlarsınız. Mama konusuna gelecek olursak, mama zehir değil lütfen içiniz rahat olsun. Bebeğiniz aç kalmasın. Zamanla sütünüz de artar verirsiniz bol bol. Ama en en en önemlisi günlük su ihtiyacınızı karşılamanız bu o kadar önemli ki asıl süt kaynağı sudur bir de uyku-dinlenme. Benim fırsatım olmadı maalesef dinlenemedim ayaktaydım hep hastanede vs ama sonrasında evde toparladım 🌸