Kızlar oğlum 2655 doğdu. Birinci ayın sonunda 3200 oldu. 1ay 17 günlükken kontrole gittiğimde 3500 olmuştu 17 günde 300 gram almış doktor çok az kilo almış mamaya başlayalım dedi. Sütümü sağdığımda da 60 cc nin üstünde çıkmıyor. İki göğüsten toplamda. Gelişim geriliğinden korkuyorum sizce başlamalı mıyım mamaya. Doğduğunda ilk iki hafta kullanmıştım sadece geceleri 30 cc kadar bir öğün sonra doktor bıraktırmıştı mamayı şimdi tekrar başla diyor.