traum86 merhaba inanın 4.ayimda aynı durumdaydim🥲 zaten doğduğundan beri memede uyuyan bir bebek asla bıraktıramadım . Bir arkadaşım aracılığıyla uygulamayı keşfettim ama ben uygulamanın ücretsiz kısmını yani sadece bebeğin uyku takibi olan kısmını kullanıyorum
Mesela uygulamaya göre bebeğim 3 defa gündüz uykusu yapmalı ben ilk başta imkansız dedim çünkü bebeğim asla gündüz uykusu yapmaz yaparsa da memede uyurdu
Uygulamaya gerekli bilgileri yazdıktan sonra atiyorum 1 saat sonra bana uyuması gerektiğini söylüyor ben son 20 dakika kalası bebeğimin karnını doyurup yatağına alıp emzik verdim , seveceği bi uyku ninnisi bulup uykuya dalana kadar açtım , uyku arkadaşına biraz kendi sütümden sıkıp yanına koydum biraz oyalandı evrildi çevrildi direndi uyudu , bebeğimizin tam uyku aaatinde uyutmazsak uykuya direniyorlarmış maalesef